Nu har jag bytt tema för att försöka få samma utseende på bloggen och resten av siten. Måste nog anpassa resten av siten till WordPress tema skulle jag tro 🙁 WordPress är tänkt att användas för hela siten. Men då måste man stå ut med slöheten som det ger. Enbart html kod är bra mycket snabbare än om man måste blanda in javaskript på servern för att bygga sidorna.
Temat jag valde skulle ha stöd för flera språk. Tyvärr har de inte lyckats med det på alla ställen.
Nytt tema
Publicerat iBlogg
Det verkar ju fungera…