Kommentarer på: EH kaffekort http://larsz.se/2010/02/eh-kaffekort/ sporadiskt dillande Mon, 06 Feb 2012 19:32:35 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: Lars Z http://larsz.se/2010/02/eh-kaffekort/#comment-48 Fri, 26 Feb 2010 12:08:17 +0000 http://larsz.se/?p=629#comment-48 Som svar på leffe.

Någon latte blir det nog inte. Det är alldeles för länge sedan jag lämnat kalvstadiet. Näskaffe kan det bli som nödlösning på jobbet då jag glömt att köpa bönor men inte till frukost.

]]>
Av: leffe http://larsz.se/2010/02/eh-kaffekort/#comment-47 Fri, 26 Feb 2010 10:16:19 +0000 http://larsz.se/?p=629#comment-47 Ajaj, börjar du tumma på principerna nu brorsan? Ut på det sluttande planet med kioskvältare och budgetbönor. Kan bara sluta illa – med näskaffe i frukostvällingen. 😉

]]>