Kommentarer på: Mosippor http://larsz.se/2012/05/mosippor/ sporadiskt dillande Fri, 04 May 2012 16:48:37 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: Lars Z http://larsz.se/2012/05/mosippor/#comment-142 Fri, 04 May 2012 16:48:37 +0000 http://larsz.se/?p=1898#comment-142 Som svar på Minna.

Ja, så att kung Bore är på besök igen hemmavid. Det är som tur är inte så ofta han är på besök i maj. Ser ut att bli regn imorgon så det mesta regnar förhoppningsvis bort. Var ju rätt mycket knopp när jag var där så man hoppas att de överlever snön…

]]>
Av: Minna http://larsz.se/2012/05/mosippor/#comment-141 Fri, 04 May 2012 05:46:39 +0000 http://larsz.se/?p=1898#comment-141 Vi var där i lördags också, konstaterade att man får vänta en vecka till för mosipporna att blomma ut. Hoppas på att snön smälter bort innan söndag så det går att åka dit…

]]>