Kommentarer på: Nya filterkorgar http://larsz.se/2010/01/nya-filterkorgar/ sporadiskt dillande Mon, 06 Feb 2012 19:33:55 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: Lars Z http://larsz.se/2010/01/nya-filterkorgar/#comment-40 Fri, 29 Jan 2010 17:25:50 +0000 http://larsz.se/?p=360#comment-40 Helnöjd med 18 grams filterkorgen. Nu kan jag ”lassa på” så mycket kaffe jag behöver utan att kaffepucken tar i spridarfiltret.

]]>
Av: Lars Z http://larsz.se/2010/01/nya-filterkorgar/#comment-38 Sun, 24 Jan 2010 21:29:05 +0000 http://larsz.se/?p=360#comment-38 Efter att tat bort alla ”Kurt Olsson”-streck så blev bilden så här 😉

]]>
Av: leffe http://larsz.se/2010/01/nya-filterkorgar/#comment-37 Sun, 24 Jan 2010 20:06:45 +0000 http://larsz.se/?p=360#comment-37 Tror jag behöver en illustrerad guide för att förstå det där. 😉
Ställer man korgarna i stället, eller filtret i korgarna? Och ett bottenlöst filter kan väl inte filtrera kaffet så bra? 😀

]]>