Kommentarer på: el Borbollón http://larsz.se/2010/01/el-borbollon/ sporadiskt dillande Mon, 06 Feb 2012 19:36:52 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: leffe http://larsz.se/2010/01/el-borbollon/#comment-33 Sun, 17 Jan 2010 15:54:19 +0000 http://larsz.se/?p=328#comment-33 Jag som trodde det var vinprovning när jag såg rubriken i Readern. Lite väl kraftig bouquet kanske.

]]>