Kommentarer på: Eget tema http://larsz.se/2009/12/eget-tema/ sporadiskt dillande Fri, 11 Dec 2009 18:57:43 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: pontus http://larsz.se/2009/12/eget-tema/#comment-21 Fri, 11 Dec 2009 18:57:43 +0000 http://larsz.se/?p=169#comment-21 Nu ser det riktigt bra ut!!

]]>
Av: Lars Z http://larsz.se/2009/12/eget-tema/#comment-20 Tue, 08 Dec 2009 11:43:08 +0000 http://larsz.se/?p=169#comment-20 Fick till bildsidorna efter jag skrivit inlägget.
Kommer attfixa fonten och färgerna i kommentarsfältet

Ser att menyn beter sig olika i FF o IE. Verkar vara olika beteenden i IE7 o IE8 oxo.
Hem o knåpa alltså 🙂

]]>
Av: leffe http://larsz.se/2009/12/eget-tema/#comment-19 Tue, 08 Dec 2009 00:58:30 +0000 http://larsz.se/?p=169#comment-19 Ser inte något som inte fungerar på bildsidorna. Sajten funkar och ser bra ut!
Är väl bara de här rutorna man skriver i som skulle kunna vara lite ljusare, så man ser vad man skriver ;o)

]]>