Kommentarer på: Mälarchocolaterie http://larsz.se/2009/11/malarchocolaterie/ sporadiskt dillande Mon, 06 Feb 2012 19:38:41 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.8.2 Av: Lars Z http://larsz.se/2009/11/malarchocolaterie/#comment-7 Sat, 21 Nov 2009 00:40:18 +0000 http://larsz.se/zside/?p=105#comment-7 True, so true…

]]>
Av: Leffe http://larsz.se/2009/11/malarchocolaterie/#comment-6 Fri, 20 Nov 2009 23:17:40 +0000 http://larsz.se/zside/?p=105#comment-6 Det var värst! Trodde man ju inte att du skulle sätta din fot i en sådan lokal! Det gäller att det inte är kö då, antar jag. ;o)

Du får öva på tekniken! Ett djupt andetag, färdigskriven lapp med vad du vill ha, jämna pengar i handen. Hur länge kan du hålla andan?

]]>